Jaké dokumenty je třeba shromáždit pro instalaci krbu v bytě. Koupit v Moskvě s doručením po celém Rusku
Nyní chci nainstalovat skutečný krb ve svém bytě (druhé patro v pětipatrové budově). Přirozeně chápu, že je potřeba získat nějaká povolení. Kdo ví, kde žádat a je možné taková povolení získat?
Zprávy: 29 Registrace: 01.10.2016
02.10.2016 22: 15: 10
Náš soused si svého času také chtěl udělat skutečný krb ve svém bytě. Pokud vím, tak mu to nebylo dovoleno. Dostal se ze situace jednoduše, koupili si elektrickou verzi.
Zprávy: 3 Registrace: 03.10.2016
03.10.2016 21: 30: 49
Pokud tomu dobře rozumím, otázka se scvrkává na to, že bude nutné udělat díru do zdi pro komín. Faktem je, že tuto možnost již lze připsat výrazné změně designu. Proto se vyplatí kontaktovat kanceláře, které se přestavbou obvykle zabývají. Osobně ale pochybuji, že vám bude dovoleno zatloukat nosnou zeď. Je lepší se blíže podívat na elektrický nebo alkoholový krb.
Zprávy: 3 Registrace: 06.10.2016
06.10.2016 12: 44: 28
| Citovat |
|---|
| Egor Samoilov napsal: Nyní chci nainstalovat skutečný krb ve svém bytě (druhé patro v pětipatrové budově). Přirozeně chápu, že je potřeba získat nějaká povolení. Kdo ví, kde žádat a je možné taková povolení získat? |
Myslím, že tato stavba bude rovnocenná provedení změn v systému zásobování teplem. Nejtěžší je získat povolení k instalaci komína. Všechno ostatní nezpůsobí problémy
Zprávy: 36 Registrace: 30.09.2016
07.10.2016 10: 22: 31
Tento problém se řeší na krajské úrovni. Může se stát, že se smí instalovat pouze v nejvyšších patrech (v závislosti na domě, zda je tam funkční komín). Musíte získat povolení od inspekce bydlení, předtím jim musíte poskytnout plán bytu, další podrobnosti a uvést všechny vlastnosti krbu. To znamená, že krb si budete muset vybrat předem, hmotnost by neměla přesáhnout 150 kg/m?.
Zprávy: 3 Registrace: 07.10.2016
07.10.2016 21: 26: 38
Osobně si myslím, že v bytech se běžné krby stavět nedají, pokud nemáte systém na napojení komína Jinak vám nikdo (oficiálně) povolení nedá.
Zprávy: 42 Registrace: 22.07.2016
08.10.2016 11: 30: 54
Podívejte, myslím, že rozhodně nepovolí krb ve výškové budově. A pokud dají souhlas, pak budete muset projít tolika procedurami. Plus, samozřejmě, budete muset provést nějakou přestavbu, možná přesunout stěny. Jste na to připraveni?
Zprávy: 41 Registrace: 02.08.2016
08.10.2016 11: 31: 59
Dokonale vám rozumím, když bydlíte v bytě, příroda vám opravdu chybí. Zejména v zimě chcete sedět u krbu. Dělat to ve výškové budově prostě není reálné. Vzal jsem si pro sebe ten elektronický a celkově jsem spokojený.
Zprávy: 37 Registrace: 14.09.2016
08.10.2016 15: 37: 17
Taky bych ti neradil ztrácet čas a hlavně nervy. Nedostanete povolení. A abych byl upřímný, také bych byl proti. Kupte si elektrický, je jich široká škála a nejsou žádné problémy.
Zprávy: 3 Registrace: 08.10.2016
08.10.2016 21: 00: 44
Obecně bych zakázal dávat taková povolení. Nainstalujte elektrický krb a není třeba žádné bolesti.
Zprávy: 62 Registrace: 12.07.2016
09.10.2016 06: 34: 05
Zahájili jste problematické podnikání. Z vlastního příkladu mohu říci, že z toho nic nebude.
Zprávy: 35 Registrace: 09.08.2016
09.10.2016 11: 48: 52
Souhlasím s Kirillem, tohle je přestavba. A pokud vím, tak na nosnou zeď se v žádném případě nesmí sahat. Ale opravdu, proč potřebujete krb na dřevo Je to stejný problém se dřevem? Budou muset být někde uloženy. Koupil jsem si malou elektrickou a i tak ji občas používáme.
Zprávy: 113 Registrace: 25.08.2016
11.10.2016 11: 21: 08
Vše bude záviset na domě, bytě a na tom, zda je instalován krb. V USA je v 90 % bytů zajištěna instalace krbu, ale v zemích SNS je to stále obtížnější. Dříve jsme o takových věcech nepřemýšleli.
Zprávy: 389 Registrace: 17.08.2016
11.10.2016 13: 43: 54
Pochybuji, že vám to bude dovoleno. Několik měsíců procházíte úřady a stále se nic neděje. Krb je určen do soukromých domů. A v bytových domech by mělo být vše vytápěno podle stejného schématu.
Zprávy: 271 Registrace: 13.07.2016
14.10.2016 19: 34: 46
Krb v bytě ve druhém patře pětipatrové budovy? Pokud tomu rozumím, „Chruščov“. Stejně to nepůjde. Příslušné služby nedávají povolení k instalaci krbu v bytě, a to ani těm, kteří žijí v bytech v nejvyšších patrech výškových budov. Krb lze instalovat pouze v těch domech, kde již je komín, například rané „stalinské“ budovy, stejně jako novostavby ve fázi individuálního návrhu, to znamená jednoduchým přidáním komína do bytového domu projekt. Pokud opravdu toužíte po krbu do bytu, mrkněte na další možnosti, třeba biokrb nebo elektrický krb, a až budete stavět nebo kupovat venkovský dům nebo se poohlédnout po variantě v novostavbě, tak klidně nainstalovat tam skutečný krb na dřevo.
Zprávy: 62 Registrace: 20.09.2016
15.10.2016 09: 53: 41
Myslím, že to vůbec nedovolí. Protože to není bezpečné podle bezpečnostních předpisů, protože když najednou nedáte pozor, lidé kolem se mohou zranit. Z těchto důvodů to možná nedovolí.
Zprávy: 81 Registrace: 16.07.2016
15.10.2016 11: 08: 46
| Citovat |
|---|
| Vasilij Grigorjev napsal: V USA je v 90 % bytů instalován krb |
V Americe mají bezpečnostní otázky prvořadý význam, a to i kvůli jejich právnímu systému, kdy oběť může žalovat o obrovské částky. Krby v bytech jsou v USA velkou vzácností.
Zprávy: 3 Registrace: 17.10.2016
17.10.2016 13: 13: 59
Ano, taková povolení nikdo nedává, ledaže by samotný byt neměl komín. Tyto systémy byly nalezeny pouze ve starých domech. Zde ale bude nutné se podívat na výkon tohoto komína. Je dost možné, že je dlouhodobě nefunkční. Pak to bude stačit jednoduše vrátit do normálu. Jinak můžete používat pouze elektrické krby.
Zprávy: 389 Registrace: 17.08.2016
03.11.2016 15: 26: 35
Pokud byt není v posledním patře, odkud pochází komín? Pokud je vyveden na stranu. bude se kouřit před okny ostatních obyvatel. O nějakých krbech a kamnech v bytových domech nemůže být řeč.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
04.11.2016 08: 25: 28
Samozřejmě to nedovolí, ani se o to nemusíte snažit. Pokud chcete krb, nainstalujte si elektrický.
Zprávy: 46 Registrace: 13.07.2016
03.12.2016 15: 52: 17
To mi samozřejmě odpustíte, ale osobně si myslím, že k tomu vám nikdo souhlas nedá. Chápete, že toto je především pravidlo požární bezpečnosti. Tak na tuto beznadějnou věc raději zapomeňte!
Zprávy: 43 Registrace: 09.09.2016
04.12.2016 11: 45: 52
Přečetl jsem si otázku a upřímně řečeno, šokoval mě. No, vy lidi dáte, samozřejmě. Diskutujete o takových věcech. Jaký krb může být v bytě? Není to vůbec bezpečné. A pokud mají majitelé děti! Pokud chcete krb, kupte si venkovský dům nebo daču. Nebo si někde postavte teplý altán s krbem. Jsem jen v šoku, co udělají sousedé, když je za zdí krb!
Zprávy: 29 Registrace: 01.10.2016
04.12.2016 11: 50: 44
Myslím, že nejste první člověk na této zemi, který si chce instalovat krb do bytu. Z dokumentace vám samozřejmě nemohu nic říct. Rozhodně ale vím jistě, že ti to hasiči nedovolí. Chápete, že to vyžaduje tlusté zdi. Navíc nikdy nevíte, že jiskry mohou vyletovat na koberec, nábytek, pohovku a co potom. I když je pro mě téma velmi zajímavé, budu hlídat, co vám napíšou.
Zprávy: 25 Registrace: 19.10.2016
05.12.2016 09: 26: 16
Víte, viděl jsem tento obrázek v jednom bytě. Lidé si udělali podlouhlý balkon a postavili si tam krb. Vyšlo to krásně a vkusně. A myslím, že k tomu dostali povolení. Tak přemýšlejte!
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
08.12.2016 12: 12: 57
Ne vždy dají povolení k přestavbě bytu. Chcete-li spojit 2 pokoje, musíte strávit spoustu času a pohrát si s papíry. Chcete instalovat krb? V běžném bytě vám tohle rozhodně nikdo nedovolí.
Zprávy: 389 Registrace: 17.08.2016
08.12.2016 16: 23: 18
Ivane Barzikove, velmi pochybuji, že k tomu dostali povolení. Už jen proto, že je zakázáno instalovat radiátory na balkony, když jsou kombinovány s místností – musí být vytápěny pomocí teplé podlahy. Co můžeme říci o krbu – je to nebezpečné a tak dále. požární bezpečnost, a s t.z. zatížení konstrukcí. Lidé, které znáte, to buď udělali bez povolení, nebo někomu zaplatili, ale stále je to nezákonné.
Zprávy: 70 Registrace: 27.07.2016
08.12.2016 20: 41: 55
Nemyslím si, že žádná služba povolí krb v bytě. To zjevně není bezpečné. Navíc si dokážete představit, co by se mohlo stát, kdyby se oheň náhle dostal dovnitř místnosti. Vzplane nejen jedna místnost, ale i celá stoupačka. Takovou odpovědnost na sebe nikdo nevezme. A to je v zásadě správně. Lidé, nehledejte dobrodružství na zadku.
Zprávy: 41 Registrace: 02.08.2016
08.12.2016 20: 42: 58
Téma je velmi zajímavé. Řekni mi, jak si to vůbec představuješ. Sedíš tak v bytě a přihazuješ dříví)) No, pro mě to nějak není normální. Toto je kouřový popel. Navíc to není vůbec bezpečné. Pokud chcete krb, kupte si elektrický nebo biokrb. Snadno dokážou vytopit i velmi velkou plochu. A je to zcela bezpečné. Tak na to myslete!!
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
13.12.2016 16: 39: 25
Podle mého názoru je to jedna z hlavních výhod elektrického krbu, který lze instalovat do bytu. A nepotřebujete k tomu ani žádná oprávnění ani schválení. Navíc bude takový krb naprosto bezpečný a nebudou s ním vůbec žádné problémy. Obecně samozřejmě taková atmosféra z opravdového ohně nebude, ale jiné možnosti nejsou. Je nemožné nainstalovat skutečný krb, a to ani na balkoně. Moc rád bych si do bytu instaloval elektrický krb, zvlášť když máme neustále problémy s radiátorovým topením. V bytě je někdy zima, někdy horko a nedá se to nijak regulovat. Možná to v budoucnu udělám.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
13.12.2016 16: 40: 23
| Citovat |
|---|
| Ivan Barzikov napsal: Víte, viděl jsem tento obrázek v jednom bytě. Lidé si udělali podlouhlý balkon a postavili si tam krb. Vyšlo to krásně a vkusně. A myslím, že k tomu dostali povolení. Tak přemýšlejte! |
Je těžké uvěřit, že mají povoleno umístit krb na balkon, není to o nic méně nebezpečné než v bytě. S největší pravděpodobností jim nikdo nedal svolení, nainstalovali to sami, bez dokumentů. Slyšel jsem také historku, kdy si muž předělal byt a do jedné z ložnic nainstaloval koupelnu. Tak mu později dali takovou pokutu. Hodně peněz vynaložil i na opravy. Obecně je lepší to nedělat bez schválení a všech dokumentů.
Zprávy: 29 Registrace: 01.10.2016
19.12.2016 09: 39: 16
Sleduji toto téma a jsem zvědavý, jestli to dovolí nebo ne. Obecně pište, jak se věci mají, mluvil jsem tady s kamarády a říkají, že se opravdu dá domluvit a bude řešení.
Zprávy: 389 Registrace: 17.08.2016
22.12.2016 17: 27: 36
| Citovat |
|---|
| Zhenya Kuzin napsal: Sleduji toto téma a jsem zvědavý, jestli to dovolí nebo ne. Obecně pište, jak se věci mají, mluvil jsem tady s kamarády a říkají, že se opravdu dá domluvit a bude řešení. |
Vždy se můžete dohodnout, pokud máte peníze a konexe. Pokud vám ale bude chtít nějaký soused zničit život a napíše stížnost, budete mít potíže vy i ten, kdo povolení vydal. Za prvé pokutu a za druhé vás donutí vše předělat na vlastní náklady.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
26.12.2016 18: 09: 41
| Citovat |
|---|
| Zhenya Kuzin napsal: Sleduji toto téma a jsem zvědavý, jestli to dovolí nebo ne. Obecně pište, jak se věci mají, mluvil jsem tady s kamarády a říkají, že se opravdu dá domluvit a bude řešení. |
Zajímalo by mě vidět krb v bytě a jak byl vůbec instalován.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
26.12.2016 18: 10: 13
| Citovat |
|---|
| Zhenya Kuzin napsal: Sleduji toto téma a jsem zvědavý, jestli to dovolí nebo ne. Obecně pište, jak se věci mají, mluvil jsem tady s kamarády a říkají, že se opravdu dá domluvit a bude řešení. |
Souhlasím s vámi, že za peníze můžete získat jakékoli povolení. Obvykle se v takových případech ani nedívají na to, co budete dělat. Jen nechápu, jak je možné nainstalovat skutečný krb v bytě a jak to bude fungovat.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
29.12.2016 19: 36: 45
Abych byl upřímný, nechápu, proč by někdo potřeboval instalovat krb do svého bytu. Jedna věc je, když je instalován ve vašem vlastním domě, kde můžete snadno zásobit palivové dříví (existuje místo pro jeho uložení). Jak to „udržet“ v bytě? Možná samozřejmě něčemu nerozumím, ale je to pro mě nějak zvláštní a osobně nepochopitelné. Krb v bytě je relevantní pouze tehdy, když pro něj bylo vše v domě původně navrženo a je již nainstalováno.
Zprávy: 113 Registrace: 25.08.2016
04.01.2017 15: 07: 42
Poslouchejte, v tomto případě musíte kontaktovat příslušné úřady. Pokud nechtějí dát povolení k instalaci, obraťte se na vyšší orgány. Neřešitelné problémy prostě neexistují.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
08.01.2017 19: 06: 26
| Citovat |
|---|
| Vasilij Grigorjev napsal: Poslouchejte, v tomto případě musíte kontaktovat příslušné úřady. Pokud nechtějí dát povolení k instalaci, obraťte se na vyšší orgány. Neřešitelné problémy prostě neexistují. |
Samozřejmě to můžete zkusit, ale vážně pochybuji, že se vám podaří získat povolení. Nevím, jaký mají byt. Když si vezmeme byt mých příbuzných, neumím si představit, jak by se tam dal instalovat krb.
Zprávy: 389 Registrace: 17.08.2016
09.01.2017 08: 22: 03
Vasilij Grigorieve, jak si to představuješ? V nějakém pátém patře devítipatrové budovy trčí trubka, z níž vychází kouř?
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
13.01.2017 19: 34: 15
| Citovat |
|---|
| Alex K napsal: Vasilij Grigorieve, jak si to představuješ? V nějakém pátém patře devítipatrové budovy trčí trubka, z níž vychází kouř? |
Takže si nedokážu představit, jak nainstalovat krb v obyčejném bytě. Chápu, když je zpočátku zajištěn krb do bytu v domě a vše je navrženo tak, aby tento krb správně fungoval.
Zprávy: 279 Registrace: 19.07.2016
13.02.2017 06: 43: 13
Pokud by se byt nacházel v pátém patře, pak by nebyla potřeba žádná povolení. Kromě koordinace se správou bytových a komunálních služeb. A protože to znamená druhé patro, všechny problémy je třeba vyřešit se sousedy, kteří bydlí na straně, nahoře. Je nepravděpodobné, že se šest nájemníků dohodne.
Zprávy: 82 Registrace: 07.11.2016
16.02.2017 16: 24: 11
Zdá se mi, že je lepší se s takovým dotazem obrátit na správcovskou společnost. I když je šance, že se s takovými otázkami ještě nesetkali, alespoň vám alespoň nějak vysvětlí podrobnosti.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
16.02.2017 18: 33: 22
Ve 2. patře rozhodně zapomeňte na instalaci krbu. Myslím, že s tím nikdo ze sousedů nebude souhlasit. Alespoň z bezpečnostních důvodů. Nikdy nevíte, co se může stát, a neexistují žádné záruky.
Zprávy: 109 Registrace: 13.02.2017
17.02.2017 03: 34: 13
Ano, povolení k tomu je nutné, protože svůj dům vážně proměníte tím, že v něm uděláte komín, vše musí být v souladu se současnými normami, protože jde především o vaši bezpečnost.
Zprávy: 389 Registrace: 17.08.2016
20.02.2017 11: 25: 08
| Citovat |
|---|
| Herman Herman napsal: Pokud by se byt nacházel v pátém patře, pak by nebyla potřeba žádná povolení. Kromě koordinace se správou bytových a komunálních služeb. A protože to znamená druhé patro, všechny problémy je třeba vyřešit se sousedy, kteří bydlí na straně, nahoře. Je nepravděpodobné, že se šest nájemníků dohodne. |
V pátém patře by bylo také vyžadováno povolení, a to není o sousedech. Takové změny jsou přestavbou, a to vážnou přestavbou. Posuďte sami – musíte udělat komín, to znamená, že musíte změnit ventilační systém a udělat díru do zdi a střechy. Takovou přestavbu je třeba nejprve navrhnout, následně schválit projekt a následně přijmout komise, která dílo převezme. To platí v případě, že není zabaleno v počáteční fázi. A nezapomeňte, že i když každému dáte propustku a získáte povolení, sousedé si vždy mohou stěžovat vyšším orgánům. Celý život budete muset strávit na tlapce.
Zprávy: 109 Registrace: 13.02.2017
24.02.2017 02: 59: 23
Chcete-li nainstalovat krb, musíte minimálně vážně proměnit svůj domov, musíte změnit uspořádání svého domu. Chcete-li to provést, musíte pozvat speciální lidi nebo kontaktovat designovou kancelář, udělají vše.
Zprávy: 390 Registrace: 09.10.2016
24.02.2017 14: 08: 46
| Citovat |
|---|
| Herman Herman napsal: Pokud by se byt nacházel v pátém patře, pak by nebyla potřeba žádná povolení. Kromě koordinace se správou bytových a komunálních služeb. A protože to znamená druhé patro, všechny problémy je třeba vyřešit se sousedy, kteří bydlí na straně, nahoře. Je nepravděpodobné, že se šest nájemníků dohodne. |
Dát to tlapce rozhodně nepřipadá v úvahu. Jak jsi napsal, stěžovat si na tebe může kdokoli. A pak budete muset platit takové pokuty. Pokud jde o mě, je lepší na tuto myšlenku zapomenout a netrpět nesmysly.
Zprávy: 47 Registrace: 10.04.2017
28.04.2017 23: 33: 37
Ve skutečnosti si myslím, že získat takové povolení, které potřebujete, prostě není reálné. Jen si představte, byt má velmi tenké stěny, jaký krb. Kupte si elektrický a je to.
Zprávy: 109 Registrace: 13.02.2017
11.05.2017 16: 34: 02
No, v závislosti na tom, jaký druh krbu, pokud je to elektrický, pak v tomto ohledu nejsou potřeba žádná povolení, je to obecně vynikající možnost, která pomáhá získat potřebnou atmosféru bez problémů.
Zprávy: 164 Registrace: 17.04.2017
24.05.2017 16: 48: 45
Ach, teď ti řeknou, kam máš jít, a pak budeš jen běhat. Je lepší se zeptat ve svém městě, kam se obrátit se svou otázkou a které vládní úřady takové situace řeší.
Zprávy: 109 Registrace: 13.02.2017
25.05.2017 10: 53: 16
Při stavbě krbu se provádějí změny
plán vašeho domu samotného, plus toto jsou velké změny ve vašem domě,
To vše je samozřejmě potřeba někde vystavit a hlavně dohodnout,
bez toho nic. Toto oprávnění je převzato z různých služeb. Já jen
zavolali dělníky a ti provedli instalaci od začátku do konce,
byly na nich i organizační záležitosti.
Krb v bytě není úplně stejný jako krb v soukromém domě. Městský byt ve výškové budově má mnoho významných rozdílů od jednopatrového domu, díky čemuž instalace krbu v něm zahrnuje řadu obtíží.
Problémy se týkají především tenkých mezipodlažních stropů, které nejsou dimenzovány na vysokou hmotnost (povolený tlak je 150 kg mXNUMX), dále vyvedení komína ven a požadavků na požární bezpečnost. Ve vícepodlažním bytě proto budete muset zapomenout na masivní krb na dřevo a malý kompaktní krb na dřevo lze instalovat pouze v horních patrech domu s vertikálním komínem vystupujícím přes střechu.
Plynový krb, který má zjednodušený komínový systém a váží méně, bude v městském bytě více „vítaným hostem“.
Okamžitě poznamenejme, že ani elektrický krb, ani biokrb, ani zejména běžná napodobenina nevyžadují žádná povolení: řídí se obvyklými bezpečnostními pravidly a pravidly pro používání domácích elektrických spotřebičů. Ale plynové a dřevěné krby budou před instalací vyžadovat sadu povolení od různých úřadů.
Jaké dokumenty mohou být potřebné k instalaci krbu v bytě?
V současné době neexistuje žádná obecná a jednotná dokumentace upravující instalaci krbu v bytě v Rusku. Záležitosti tohoto druhu jsou řešeny na krajské úrovni.
V mnoha domech starého stylu je kouřovod ve vícepodlažní budově zajištěn projektem a je ve vhodném stavu pro práci. Zde lze krb umístit nejen v nejvyšším patře.
Instalace krbu je považována za rekonstrukci domu. Vaší první akcí proto bude kontaktovat licencovanou projekční organizaci a získat technická zpráva ohledně stavu nosných konstrukcí budovy a možnosti instalace krbu. V této fázi je důležité vypočítat hmotnost krbu: neměl by vytvářet větší tlak na strop podlahy, než může vzhledem ke svému stavu odolat, ale ne více než 150 kg mXNUMX. Tak jako tak.
Pak začíná dlouhá a nebezpečná cesta k ekologickým a požárním úřadům.
Budete muset shromáždit:
- Situační plán umístění budovy, ve které se byt nachází (měřítko 1:2000 s vyznačením blízkých budov s uvedením počtu podlaží).
- Vysvětlivka s uvedením vlastností škodlivých látek vypouštěných krbem do ovzduší s přihlédnutím k počtu podlaží, výšce komína nad střechou objektu a druhu paliva pro vybraný model krbu. Vysvětlivka také může vyžadovat uvedení frekvence používání krbu během roku.
- Certifikát Federální služby Ruské federace pro hydrometeorologii a monitorování životního prostředí s údaji o pozaďových koncentracích škodlivých látek v obytné oblasti.
- Může být vyžadováno povolení od obyvatel budovy.
- Pro plynový krb – povolení od plynárenského průmyslu (Gorgaz).
Po obdržení všech povolení budete muset zavolat specialistu na ZISZ, aby provedl změny v plánu bytu. Navíc plocha krbu není považována za plochu bytu, takže celková plocha vašeho domova se sníží podle plánu. Na základě záměru bude nutné vyměnit osvědčení o zápisu vlastnických práv s přihlédnutím ke změnám v bytě.
Je nesmírně obtížné získat všechny výše uvedené dokumenty vlastními silami. Navíc: v každé fázi získávání certifikátů můžete být „odmítnuti“: pokud některé vlastnosti budovy a prostředí nejsou slučitelné s provozem krbu. Proto je iracionální provádět jakékoli instalační kroky před získáním konečného povolení k instalaci krbu.
O všechny fáze kompletace průvodní dokumentace se zpravidla starají renomované podniky, které prodávají a instalují krby. Přesunutím starostí se získáváním potřebných povolení na firmu tedy ušetříte spoustu času, námahy a nervů, ale platíte za zprostředkovatelské služby. Většinou to stojí za to.
- Komentář pomocí:
- Saga.ru
- VKontakte