Odpovedi

Blinkr částečně nefunguje.

Jel jsem a jel a najednou jsem zastavil a zjistil, že levý blinkr po zapnutí rychle bliká a zadní levý blinkr vůbec nefunguje. měl to někdo? Co je to?
Sám jsem ještě nikam nelezl, nekontroloval jsem, možná vyhořela žárovka vzadu.
Pravé blinkry fungují dobře (tfu, tfu, tfu), možná se něco utrhlo na nerovnostech, ale nezdálo se, že by došlo k nějakým silným nárazům a obecně jsem jel pomalu.
Pomozte radou.

JGeez

Artyom Zprávy: 1621 Registrovaný: 30. července 2009, 16:40 Motorka: Oj vlx600&BMW R1200C Kde: Petrohrad Kontaktní informace:

zpráva Artyom »11. června 2012, 08:45

zkontrolujte žárovku
jedem das seine
Loď NAGLFAR pokračuje ve své plavbě ze Země mrtvých do Světa živých a zpět.

Artyom

Podzim Zprávy: 1172 Registrovaný: 27. února 2009, 12:41 Motorka: HS VSE 97 Kde: Petrohrad, občan

zpráva Podzim »11. června 2012, 10:50

Určitě vyhořela. nebo žádný kontakt

Podzim

Otton Zprávy: 275 Registrovaný: 01. května 2011, 00:27 Kde: Moskva VAO, NKÚ

zpráva Otton »12. června 2012, 22:34

Jedna kontrolka začne blikat častěji, pokud druhá z nějakého důvodu nefunguje. Nemusí to ale fungovat z několika důvodů: spálená svítilna, špatný kontakt svítilny (oxidy na svorkách v blinkru nebo připojení vodičů) a samozřejmě nelze vyloučit přerušený vodič

Otton

Mad Mike Zprávy: 15254 Registrovaný: 24. února 2010, 20:59 Motorka: Honda ST1300
Panevropský Kde: Balashikha

zpráva Mad Mike »12. června 2012, 22:52

Otton
Je v pořádku mě hned vyděsit. Zde můžete také připsat poruchu generátoru

S největší pravděpodobností shořela žárovka. A rychlé blikání na spínacím relé signalizuje snížení zátěže, to znamená, že jedna z kontrolek nesvítí.

Ať smrt zavře má víčka svou rukou,
Ať je to silou, a ne z dávných dob.
Souhlasím, ať mě zabijí,
Asi devadesátiletý a ze žárlivosti.

Mad Mike

Otton Zprávy: 275 Registrovaný: 01. května 2011, 00:27 Kde: Moskva VAO, NKÚ

zpráva Otton »12. června 2012, 23:28

Mad Mike
Jsem v pořadí, ve kterém potřebuji zkontrolovat. V opačném případě osoba zkontroluje žárovku a poté běží k počítači. Obecně platí, že 90% SAMOZŘEJMĚ JE ŽÁROVKA

Otton

Liart Zprávy: 202 Registrovaný: 18. května 2012, 14:59 Kde: Dzeržinský, m.o.

zpráva Liart »13. června 2012, 01:41

Ale měl jsem stejný problém s přední levou) ukázalo se, že po demontáži, když se chytal plast na sloupku řízení, se drát trochu uvolnil)

Obecně ano – lampa, kontakt, drát po délce))

Liart

serhei Zprávy: 270 Registrovaný: 04. ledna 2012, 23:55 Kde: Ukrajina, Rivne

zpráva serhei »16. června 2012, 02:43

Nevím, zda autor tématu problém vyřešil nebo ne, ale přesto napíšu. Když jsem v zimě stěhoval zadní blinkry, tak jsem rozpojil kontakty a při zpětné montáži jsem omylem zapojil špatné vodiče, kontakty se zdají být tři, pak zadní také často blikal, ale přední se nerozsvítil při vše, (nebo naopak), po správném připojení všech kontaktů (tam jsou podle barvy) fungovalo tak, jak mělo.

serhei

Vansha Zprávy: 93 Registrovaný: 09. února 2014, 11:38 Motorka: Honda Steed VLX 400 Kde: Tyumen Kontaktní informace:

Přečtěte si více
3letá krize u dítěte: rady psychologů rodičům. Jaké jsou důvody a jak přežít.

Re: Blinkr částečně nefunguje.

zpráva Vansha »06. dubna 2014, 14:04

Aktualizuji téma. Včera po zkušební jízdě začaly fungovat blinkry.
Zapínám pravou – nesvítí čidlo otáčení na volantu, zadní blikají současně, jako nouzová světla.
Zapínám levou – přední nesvítí. Zadní normálně bliká.
Přiložené video:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=zfBTaNSt. e=youtu.be[/media]

Jaké jsou možné příčiny problémů a kde je řešit?

Vansha

Mad Mike Zprávy: 15254 Registrovaný: 24. února 2010, 20:59 Motorka: Honda ST1300
Panevropský Kde: Balashikha

Re: Blinkr částečně nefunguje.

zpráva Mad Mike »06. dubna 2014, 17:13

Vansha
zhasni žárovku na traverze, podívej se jak fungují blinkry

Přidáno po 52 sekundách:
Měli jste okamžitě říct, že to máte z nějakého důvodu, ale po instalaci LED směrových světel.

Ať smrt zavře má víčka svou rukou,
Ať je to silou, a ne z dávných dob.
Souhlasím, ať mě zabijí,
Asi devadesátiletý a ze žárlivosti.

Mad Mike

CHISToff Zprávy: 5963 Registrovaný: 26. července 2010, 16:58 Motorka: vlx400,vlx600, stínový fantom
750, shadow CE, Yamaha Drag Star 1100,
Benda Činčila 500 Kde: Moskva, ZAO, Fili Kontaktní informace:

Re: Blinkr částečně nefunguje.

zpráva CHISToff »06. dubna 2014, 17:50

Vepředu není kontakt, odpor je malý, takže rychle bliká. Co se týče zadních, možná jsem špatně zapojil dráty.

CHISToff

Mad Mike Zprávy: 15254 Registrovaný: 24. února 2010, 20:59 Motorka: Honda ST1300
Panevropský Kde: Balashikha

Re: Blinkr částečně nefunguje.

zpráva Mad Mike »06. dubna 2014, 18:43

CHISToff napsal: Přední kontakt
Po zapnutí levého blinkru se rozsvítí vše – zadní i přední. Proto existuje kontakt

Ať smrt zavře má víčka svou rukou,
Ať je to silou, a ne z dávných dob.
Souhlasím, ať mě zabijí,
Asi devadesátiletý a ze žárlivosti.

Mad Mike

Vansha Zprávy: 93 Registrovaný: 09. února 2014, 11:38 Motorka: Honda Steed VLX 400 Kde: Tyumen Kontaktní informace:

Re: Blinkr částečně nefunguje.

zpráva Vansha »06. dubna 2014, 21:52

Mad Mike napsal: Vansha
zhasni žárovku na traverze, podívej se jak fungují blinkry
Co je to traverz(y)?

Mad Mike napsal: VanshaMěli jste okamžitě říct, že to máte z nějakého důvodu, ale po instalaci LED směrových světel.

Zkušební jízdou jsem myslel první, možná první výlet v tomto životě, po koupi. To znamená, že LED směrovky vzadu už byly a fungovaly správně.
5. dubna 9:30 Teplota (-1) Sucho. Vzdálenost 64 keme. Provedl předletovou přípravu a rozhodl se ji zaregistrovat. Vrátil jsem se večer přes rozmrzlou břečku. Umyl jsem koně, odvezl ho do garáže, a když jsem znovu začal mačkat všechna tlačítka, všiml jsem si závad ve směrovkách.

CHISToff napsal: Vpředu není žádný kontakt, odpor je malý, takže rychle bliká. Co se týče zadních, možná jsem špatně zapojil dráty.

Přečtěte si více
Léčba edému vemene, parézy, ketózy, mastitidy, endometritidy u krav po otelení

I když nejsem Pavlovův pes, mohu s jistotou říci, že frekvence blikajících světel se nezměnila. Zítra ze zvědavosti vytáhnu jednu žárovku a zkontroluji ji metronomem.

1. Vyměnil jsem přední žárovky, nic se nezměnilo.
2. Nalevo od volantu jsem sundal plast, u pravého blinkru šlo špatně vytáhnout kontakt, u levého zase špatně odtrhnout kontakt (táta zůstal v mámě).
3. Pocínováno, připájeno a pro každý případ nastříkáno elektrickým sprejem do svorek.
4. Zapojte zpět kontakty. Všechno fungovalo.
Stručně řečeno, opravil jsem to, ale stále jsem nepochopil příčinu poruchy.

Vansha

ShaitanArba Zprávy: 10213 Registrovaný: 26. září 2010, 00:45 Motorka: KTM 390 Duke ’13 Kde: Moskva

Re: Blinkr částečně nefunguje.

zpráva ShaitanArba »06. dubna 2014, 23:42

Traverzy (f.r., množné číslo) jsou v našem případě silové propojky mezi peříčky. Zajímá vás ta horní, s kontrolkami.

Ach, čest pro všechny, pro velké i malé
No, čím výše stojí, tím hůř padají

ShaitanArba

CHISToff Zprávy: 5963 Registrovaný: 26. července 2010, 16:58 Motorka: vlx400,vlx600, stínový fantom
750, shadow CE, Yamaha Drag Star 1100,
Benda Činčila 500 Kde: Moskva, ZAO, Fili Kontaktní informace:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button