Trendy

ZELENÉ ŘASY V AKVÁRIU (Řasy)

Soudruzi, řekněte mi prosím o následujícím problému. V akváriu se začaly objevovat zelené chomáče řas. Rostou velmi rychle a již pokryly významnou část sklenice. Co to je a jak se s tím vypořádat?
Akvárium Jebo 35 litrů, světlo 12 hodin 8+8 wattů. Přikládám foto.
V akva žije 5 neonů, 5 platýz a 1 sumec.
Týdenní výměna vody.
Testoval jsem vodu a vyšlo mi následující:
Výsledek:

Kh – 7
Ph – 8
Gh – 13
Nh4 – 0
Nh3 – 0
Ne 2 – 0
Ne 3 – 50
Po4 – 1
Fe – 0
Cu – 0
Předem děkuji za jakoukoliv radu.

2014-07-24 25/07/2014 00:02:12
#1987539
14202 10391
Shales
6 hodin.

rostlin je málo, hladiny železa jsou nulové a v důsledku toho se dusičnan fosfát – řasy, které nikdo nekonzumuje, usazují, zvětšují se množství rostlin a začnou přidávat hnojiva obsahující železo, nejprve lze snížit dusičnan fosfát o časté střídání

2014-07-25 25/07/2014 02:52:18
#1987552
41 1
Moskva
8 let

Yuri, moc děkuji. Je dostatek světla nebo je vhodné přidat více výkonu?
Ohledně podmíněného propuštění. Mám Tetra PlantaMin se železem. Mohu to použít nebo je lepší koupit něco dražšího a v tabletech?

Změněno 25.7.14. XNUMX. XNUMX uživatelem antossio

Změněno 25.7.14. XNUMX. XNUMX uživatelem antossio

2014-07-25 25/07/2014 10:14:49
#1987564
31
Dolgoprudny
7 let

Soudě podle populace jsou vaše ryby malé a mírumilovné. Aby bylo vaše akvárium navždy zbaveno filamentu, kupte si 10-20 Amano krevet a dejte je do akva a zapomenete, co je to filament a nějaké další řasy. A je zajímavé je sledovat a oni znají svůj byznys. Možnost s chemií peroxid vodíku. 40 ml na 50 litrů akvarijní vody Nalijte do injekční stříkačky a nastříkejte přímo na závit. Dále vychytáme rovnováhu mezi železem a fosfáty.

2014-07-25 25/07/2014 10:34:47
#1987565
816 21
Ulyanovsk
9 let

Jak již řekl Yura, přidejte rostliny. Napoprvé je lepší rychle růst. Provádějte časté změny.

Omlouvám se za povodeň, ale sakra, cítím se nějak špatně. Nemám mořské řasy.

2014-07-25 25/07/2014 11:06:51
#1987571
41 1
Moskva
8 let
Máš štěstí, díky za radu, zkusím to.
2014-07-25 25/07/2014 13:15:59
#1987586
816 21
Ulyanovsk
9 let

Pokud nalijete vodu, tak bez CO2 to půjde těžko. Zasaďte dlouhý stonek, smíchejte kyselinu se sodou a provádějte časté změny.

2014-07-25 25/07/2014 13:36:50
#1987588
14202 10391
Shales
6 hodin.

TS rozhodně nemá vláknité vlasy, z fotky je to těžko poznat – nejspíš vousy, ale možná i cladophora, peroxid, jako krevety, je bezmocný, aby s nimi bojoval, a řekněme, že nádoba je příliš malá, postačí plantamine , jen to nalít ne podle návodu (ve vašich podmínkách je pak zaručeno celosvětové propuknutí řas) přesně si to nepamatuji, myslím, že předepsali měsíční dávku? obecně jejich předepsanou dávku rozdělte počtem dní a aplikujte denní dávku každý den a ne najednou, také nechte růžkaty volně plavat, nezakořeňuje a část, kterou jste zakopali, uhnívá, volitelně můžete jej přivázat ke sklenici pomocí přísavky, pokud ve světle CO nepotřebujete, pokud nechcete získat zvláště ozdobné rostliny nebo je prodávat ve velkém množství

Přečtěte si více
Největší plemena hus (28 fotografií): plemena ze Sachalinu a dalších oblastí Ruska. Popis největší husy na světě

2014-07-25 25/07/2014 15:17:40
#1987603
14202 10391
Shales
6 hodin.

Antossio
Je dostatek světla nebo je vhodné přidat více výkonu?

pro trávu, kterou máte, to stačí, pokud chcete pěstovat trávu, která vyžaduje světlo (například půdní pokryv), budete muset přidat, ale to bude automaticky znamenat nutnost instalovat CO2 a každodenní monitorování vody každodenní aplikace komplexů UDO

2014-07-25 25/07/2014 15:23:28
#1987608
41 1
Moskva
8 let

Mimochodem, tato řasa mi přišla právě po PlantaMinu, to jsem pak sypala podle návodu. Pokusím se dnes večer udělat dobrý obrázek, abyste to viděli jasně.

Změněno 25.7.14. XNUMX. XNUMX uživatelem antossio

2014-07-25 25/07/2014 15:27:36
#1987610
14202 10391
Shales
6 hodin.

Jejich návod je použitelný na dobře zasazené bylinné rostliny a pak jsou ohniska (vyzkoušeno na vlastní kůži) Podmínečné propuštění není špatné, ale tady je návod. Prostě se to stane, jako když se chováte podle jejich schématu – okamžitě zavedete nadměrnou dávku UDO a pak jsou dvě možnosti rozvoje – první – je málo trávy a to, že tráva nestihne zkonzumovat jde do řasy – výsledek je stejný jako u vás. a druhá možnost – trávy je hodně – pak tráva velmi rychle sežere to, co jsme na jejich doporučení zavedli a do konce období máme obrázek chlorózy listů, opět z nedostatku železa a dusičnany, fosforečnany odcházejí z vodního kamene, protože je málo železa, rostliny přestanou spotřebovávat a vše ostatní – výsledek opět, propuknutí řas, ale později))), ale když je přepočítáte na každodenní použití, pak to vyjde velmi, velmi dobře)

2014-07-25 25/07/2014 15:37:54
#1987615
41 1
Moskva
8 let
Děkuji za objasnění, ale mám jen nalít malé dávky do sklenice nebo do kořenů rostlin?
2014-07-25 25/07/2014 15:41:22
#1987619
14202 10391
Shales
6 hodin.
2014-07-25 25/07/2014 15:42:34
#1987620
14202 10391
Shales
6 hodin.

jejich historie je vesměs temná, pečlivě mlčí a vymlouvají se, v jaké formě železo obsahují – rostliny nejlépe v trevallyentní (správně, pokud je chemik ve mně slabý) formě, ale je tu jedno ALE, v této podobě je jeho životnost velmi krátká a voda v akva je vysoce závislá, většina výrobců ji míchá se stabilizačními přísadami (nepamatuji si, jak se správně jmenují) pak životnost takové železo se blíží ke dvěma až třem dnům (toto je ve vodě) a chápete, pak nemůže být řeč o žádném měsíci, nebo druhá možnost je dvojmocné železo (banální rez), pak je jeho životnost prakticky neomezená a visí, dokud rostliny nevyužijí to, ale v dvojmocné formě ho rostliny spotřebovávají mnohem pomaleji a hůře (vylučují látky na jeho přeměnu na trojmocnou formu), ale ve skutečnosti lze železo v této formě přidávat jednoduše hodit stejný hřebík do vody)

2014-07-25 25/07/2014 15:49:57
#1987621
41 1
Moskva
8 let
Zkusil jsem tedy řasy vyfotit blíže, ale nedopadlo to moc dobře

Přečtěte si více
Jak vyrobit silnou maltu pro pokládku cihel bez přísad a PVA, kterou nezabere ani příklepová vrtačka

2014-07-25 25/07/2014 17:54:31
#1987640
1667 151
Moskva
4 let

Přestaň nalévat PlantaMin, kup Dennerle nebo podmínečné propuštění pro Ermolaeva
2014-07-25 25/07/2014 18:10:21
#1987644
1667 151
Moskva
4 let

Vypadá to jako vláknité, ohnisko kvůli tomu, že jste začali přilévat hnojivo, ale nemá to kdo konzumovat – zasaďte to hustě rostlinami do zdravé nádoby, řasy jsou přítomny v minimálním množství;

2014-07-25 25/07/2014 18:25:13
#1987649
1667 151
Moskva
4 let

Máte nulové železo a málo oxidu uhličitého – to jsou řasy
2014-07-25 25/07/2014 18:26:28
#1987651
14202 10391
Shales
6 hodin.

Odonyx
Přestaň nalévat PlantaMin, kup Dennerle nebo podmínečné propuštění pro Ermolaeva

a jaký je v tom rozdíl? krom cenovky snad maji trojmocne zelezo v udo pak ho pridavaji denne, ale s plantaminem (kdo sakra vi co za zelezo je v tom) pri kazdodenni aplikaci vysledek stejny, s CO nesouhlasim , na trávě není půst na CO patrný a ve světle, že TS nebyla instalace CO2 marná. Důležitá není instalace CO, vstřikování drahého UDO, designové světlo a bla bla bla, důležité je udržet rovnováhu mezi těmito parametry, můžete udělat přetaktovaného bylinkáře nebo můžete udělat pomalého a nějak jsem vysoce pochybuji, že TS přetaktuje tuto nádobu, nechám svá doporučení stejná – zvýšení biomasy bylinek, přidání hnojiva obsahujícího železo, zvýšení frekvence změn k odstranění přebytečných dusičnanů fosfáty – a přesně ve stejném pořadí důležitosti

2014-07-25 25/07/2014 19:34:20
#1987671
31
Dolgoprudny
7 let

TS rozhodně nemá vlákno
co si myslíš, že to je?
2014-07-25 25/07/2014 20:35:37
#1987684
14202 10391
Shales
6 hodin.

Na základě nových fotek souhlasím, že to vypadá spíše na vláknité ryby, ale radu nezměním, krevetky si s takovým množstvím neporadí ani když jsou vysazeny v množství rovnajícím se objemu vody, peroxid . peroxid způsobí chrochtání rohovce, takže radu nechám beze změny, pokud se toho chcete zbavit bez chemie – zabalte akva na týden do prostěradla před světlem – nezůstanou po něm žádné stopy závit a nikdo se nezraní, ALE pokud rovnováhu nevyrovnáte, vše se vrátí do původního stavu

2014-07-25 25/07/2014 21:29:18
#1987690
31
Dolgoprudny
7 let

Co se týče vyváženosti, naprosto s vámi souhlasím. Převážnou část řas lze snadno odstranit ručně, lze použít i erythromycin, 2 tablety 0.25 g. na 100 litrů. Rozdrťte na prášek, co nejvíce rozpusťte ve sklenici a nalijte přes noc, než zhasnete světlo v akváriu. Druhý den světlo nerozsvěcujte, třetí až pátý den postupně vyměňte vodu o 50 procent Erythromecin je antibiotikum, rybám se z toho bude jen lépe, ale řasy jako filament a zelené řasy opravdu ne. nelíbí se mi to.

2014-07-25 25/07/2014 21:52:37
#1987693
816 21
Ulyanovsk
9 let

A teď hlavní otázka: proč používat podmínečné propuštění, když tam není CO2? A pro jeho rostliny je dostatek světla.
TS, vedeš si dobře, ale máš limitující faktory:
1. Je světlo, je ho dost, není CO
2. Nemáte dostatek rostlin na tak velkou sklizeň.

Přečtěte si více
Jak rozeznat slepici od kohouta a určit pohlaví kuřete

opakuji. Zasaďte nádobu, přidejte CO2, nalijte, jak řekl Yuri, a mechanicky vyčistěte nádobu od řas.

Přijměte prosím, poskytujete potravu, rostlin je málo – nestihnou vše sníst, přebytečná potrava je potravou pro řasy. Za druhé, udo bude absorbováno pouze do té míry, do jaké to přítomnost uhlíku dovolí (ve vašem akváriu to nejsou ryby, ale umělý přísun CO2).

2014-07-25 25/07/2014 22:39:09
#1987699
1020 85
Kursk
7 dne

Souhlasím s tím, co bylo napsáno výše, ale musím v podstatě něco dodat. Normální poměr dusičnan/fosfát je 15/1, dostanete 50/1, to znamená, že je tam málo fosforečnanů a primární roli zde nehraje. absolutní čísla, ale podle poměru si také myslím, že vaše denní světlo je příliš dlouhé, snížil bych to na 8 a pak se podívejte na fakta, ideálně pak přidejte až 10 hodin, kromě toho mám podezření, že máte úspory energie, možná existují jde o to, vyměnit je za nové a pokud možno specializované (pokud takové jsou), jako obyčejné energeticky úsporné guano))) Vzhledem k tomu, že nemáte železo, je lepší ho přidat, pokud jsou tam řasy a jejich důvodem je pravděpodobně nedostatek něčeho, protože dusičnany se nežerou (jak vám bylo správně řečeno), pokusy kompenzovat nedostatek jedné věci komplexním řešením vedou k novému ohnisku z bohaté osobní zkušenosti.
Osobně bych řasy odstranil ručně, zasadil trs dlouhých stonků a 2x týdně vyměnil cca 25% vody, vlastně bych v prvním asi přidal i 10-15ml Sidexu na 100l páry, podpoříte tím růst a jemně zpomalíte řasy.
Obecně vám správně poradí vše o amanocích a rostlinách a všem ostatním.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button